Καλώς ήλθατε στο Wireless Amateur Network of Amaliada

Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες μας. Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα μπορείτε να δημιουργείτε θέματα, να δημοσιεύετε απαντήσεις σε υπάρχοντα νήματα, να αλληλοεπιδράτε με τους συναδέλφους σας, να αποκτάτε το δικό σας ιδιωτικό messenger και πολλά άλλα. Είναι επίσης γρήγορο και εντελώς δωρεάν, οπότε τι περιμένετε;

Φοιτητική εστία: Φραγκαβίλλας

K

Kosata

Guest
Αξιότιμοι κύριοι, γεια σας,

Είμαι φοιτητής στο τμήμα ΕΠΔΟ του παραρτήματος Αμαλιάδας. Κατέχω εμπειρία ως τεχνικός δικτύων και υπολογιστών καθώς επίσης έχω ασχοληθεί και προσωπικά με τον συγκεκριμένο κλάδο ώς "χόμπι", επομένως ξέρω αρκετά πράγματα πάνω σε αυτόν. Ο λόγος για τον οποίο σας στέλνω είναι για να σας πω ένα μεγάλο μου πρόβλημα που με απασχολεί ως φοιτητή και ενίοτε ως "κάτοικο" της φοιτητικής εστίας στην Φραγκαβίλλα, και μαζί εάν γίνεται να μπορέσουμε να βρούμε μια "μέση λύση", εάν είναι εφικτό βέβαια.

Όπως ήδη θα γνωρίζετε, ώς φοιτητές έχουμε την ανάγκη για πληροφόρηση. Είτε πρόκειται για την απλή ενημέρωση γεγονότων, είτε πρόκειται για την εύρεση σημαντικών πληροφοριών για την εκπλήρωση πτυχιακής εργασίας και εργαστηριακών ασκήσεων. Ωστόσο αυτή μας η ιδιότητα στο περιβάλλον το όποιο βρισκόμαστε μας καθιστά αδύναμους, διότι δεν υπάρχει κανένα είδος διασύνδεσης προς την μεγαλύτερη πηγή πληροφόρησης, που όλος ο κόσμος ξέρει ως Internet. Κι έτσι με δυσκολία (προσωπικά τουλάχιστον) μπορούμε να ολοκληρώσουμε έρευνες, αναζητήσεις, και ενημερώσεις πάνω στο αντικείμενο το οποίο την εκάστοτε στιγμή μας έχει "δοθεί" να ολοκληρώσουμε.

Συνεπώς έχω δύο βασικές ερωτήσεις να σας κάνω με βάση το παραπάνω προβληματισμό μου:
1ον Υπάρχει πρόσβαση στο Internet διαμέσου του δικτύου του Wana ; και
2ον υπάρχει πιθανότητα να μπορέσουμε να συνδεθούμε στο δίκτυο σας;​


Έχετε υπόψην πως η φοιτητική εστία της Φραγκαβίλλας στεγάζει εως και 40 φοιτητές ετησίως.


Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Axrst

da SysOp
Staff member
Εγγραφή