7 Αποτυχημένες Εμπορικές Εκστρατείες
-----------------------------------------------------
1)Η εταιρεία McDonald's σταμάτησε να προβάλει το ακριβοπληρωμένο διαφημιστικό φιλμάκι της στην ιαπωνική τηλεόραση: το ασπροβαμμένο πρόσωπο του Ρόλαντ ΜακΝτόναλντ, μασκότ της εταιρείας, συμβολίζει για την ιαπωνική παράδοση τον θάνατο.
2)Το μοντέλο "Chery Nova" της αμερικάνικης βιομηχανίας αυτοκινήτων "Chevrolet" απέτυχε παταγωδώς στις ισπανόφωνες χώρες: το "no va" στα ισπανικά σημαίνει "δεν κινείται".
3)Η μεγαλύτερη ίσως αποτυχία της Coca Cola σημειώθηκε στην προσπάθεια της να λανσάρει στην ισπανική αγορά τη δίλιτρη συσκευασία του αναψυκτικού της αφου τα περισσότερα ισπανικά σπίτια έχουν μικρά ψυγεία στα οποία δεν χωρούσε το μπουκάλι.
4)Με απώλειες εκατομμυρίων δολαρίων πλήρωσε η General Foods την ιδέα της να προωθήσει μείγματα για κέϊκ στην Ιαπωνία: οι κουζίνες στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου είναι τόσο μικρές που λιγότερες από 3% διαθέτουν φούρνο.
5)Η πολυεθνική Procter & Gamble έκανε μια καμπάνια σε πολλές αραβικές χώρες εμφανίζοντας στις γιγοντοαφίσες της μια στοίβα άπλυτα ρούχα στ' αριστερά, στη μέση το απορρυπαντικό της και στα δεξιά του τα ίδια ρούχα άλλα φρεσκοπλυμένα: το αποτέλεσμα ήταν μάλλον το αντίθετο αφού οι Άραβες διαβάζουν από τα δεξιά πρός τα αριστερά.
6)Η Philips απέτυχε εντελώς να προωθήσει τις ηλεκτρικές ξυριστικές μηχανές της στις οικονομικά ανεπτυγμένες ασιατικές χώρες: οι συσκευές ήταν πολύ μεγάλες για να τις κρατήσουν τα χέρια των, μικροκαμωμένων κατά κανόνα, υποψήφιων πελατών της.
7)Κοντά στα 30 εκ. δολάρια ήταν η ζημιά της Cambell όταν προσπάθησε να πουλήσει σούπες - κονσέρβα στη Βρετανία: οι καταναλωτές τις βρήκαν πανάκριβες γιατί δεν κατάλαβαν ότι ήταν συμπυκνωμένες και αραιώνονταν με νερό.
-----------------------------------------------------
1)Η εταιρεία McDonald's σταμάτησε να προβάλει το ακριβοπληρωμένο διαφημιστικό φιλμάκι της στην ιαπωνική τηλεόραση: το ασπροβαμμένο πρόσωπο του Ρόλαντ ΜακΝτόναλντ, μασκότ της εταιρείας, συμβολίζει για την ιαπωνική παράδοση τον θάνατο.
2)Το μοντέλο "Chery Nova" της αμερικάνικης βιομηχανίας αυτοκινήτων "Chevrolet" απέτυχε παταγωδώς στις ισπανόφωνες χώρες: το "no va" στα ισπανικά σημαίνει "δεν κινείται".
3)Η μεγαλύτερη ίσως αποτυχία της Coca Cola σημειώθηκε στην προσπάθεια της να λανσάρει στην ισπανική αγορά τη δίλιτρη συσκευασία του αναψυκτικού της αφου τα περισσότερα ισπανικά σπίτια έχουν μικρά ψυγεία στα οποία δεν χωρούσε το μπουκάλι.
4)Με απώλειες εκατομμυρίων δολαρίων πλήρωσε η General Foods την ιδέα της να προωθήσει μείγματα για κέϊκ στην Ιαπωνία: οι κουζίνες στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου είναι τόσο μικρές που λιγότερες από 3% διαθέτουν φούρνο.
5)Η πολυεθνική Procter & Gamble έκανε μια καμπάνια σε πολλές αραβικές χώρες εμφανίζοντας στις γιγοντοαφίσες της μια στοίβα άπλυτα ρούχα στ' αριστερά, στη μέση το απορρυπαντικό της και στα δεξιά του τα ίδια ρούχα άλλα φρεσκοπλυμένα: το αποτέλεσμα ήταν μάλλον το αντίθετο αφού οι Άραβες διαβάζουν από τα δεξιά πρός τα αριστερά.
6)Η Philips απέτυχε εντελώς να προωθήσει τις ηλεκτρικές ξυριστικές μηχανές της στις οικονομικά ανεπτυγμένες ασιατικές χώρες: οι συσκευές ήταν πολύ μεγάλες για να τις κρατήσουν τα χέρια των, μικροκαμωμένων κατά κανόνα, υποψήφιων πελατών της.
7)Κοντά στα 30 εκ. δολάρια ήταν η ζημιά της Cambell όταν προσπάθησε να πουλήσει σούπες - κονσέρβα στη Βρετανία: οι καταναλωτές τις βρήκαν πανάκριβες γιατί δεν κατάλαβαν ότι ήταν συμπυκνωμένες και αραιώνονταν με νερό.